Wednesday, 29 August 2012

Ulubione akcesoria/ bizuteria

Witam kochani w kolejnym poscie:) dzisiaj zapraszam was na luzny post o moich ulubionych akcesoriach/ bizuterii. Jak juz wspominalam do pracy nie moge nosic wiele, jedyne na co nam pozwalaja to kolczyki typu wkretki i delikatny wisiorek. 

Z akcesoriami mam ochote " zaszalec" w weekend lub dni wolne. Przy czym zaszalec to w moim przypadku ubranie2 lub 3 elementwo. Bo musicie wiedziec ze jezeli Chodzi o bizuterie czy tez akcesoria to jestem minimalistka i wole zalozyc o jedna rzecz mniej nizo jedna za duzo. I tak, najczesciej konczy sie to tym ze zakladam zegarek, bransoletke i wkretki :)

Jesli chodzi o akcesoria "nareczne" to krooluja wspomniane wczesniej zegarki,wiecej na ich temat mozeice poczytac tutaj:


Oprocz zegarkow jestem przywiazana do swojej Pandory na ktorej moze nie mam zbyt duzo zawieszek ale kazda z nich ma dla mnie ogromna wartosc sentymentalna. O Pandorze tez pisalam: 
Ostatnia bransoletka ktora uwielbiam i na ktora zbieralam baaardzo dlugo jest zwykla, prosta srebrna bransoletka. Jest bardzo klasyczna, ponadczasowa i bardzo w moim stylu. Lubie inwestowac w takie akcesoria bo wiem ze jak za 20 lat wyjme je ze szkatulki i bede chciala zalozyc wciaz beda na czasiei beda zawsze do wszystkiego pasowac. 


Jesli chodzi o reszte ulubiencow to trzy pary kolczykow po ktore zawsze siegam to tez klasyki:

Perly kupil mi maz podczas jednej z naszych podrozy, swiecace kuleczki to prezent ode mnie dla siebie :D a kwiaty to kolczyki ktore mialam na sobie w dniu swojego slubu. Wszystkie trzy pary uwielbiam i zawsze do wszystkiego pasuja. 


A to juz wisiorki - kwiat od kompletu, rowniez mialam na sobie w dniu slubu, krzyzyk mam juz laaata kiedy nie wiem co dobrac siegam po niego a kwiatuszek po prawej to urodzinowy prezent od przyjaciolki kilka lat wstecz. 

Jesli chodzi o sztuczna bizuterie to tez mam kilka rzeczy aleraczej rzadko je nosze. Jesli kupuje sztuczna bizuterie to z reguly jest ona tania bo wiem ze dlugo nie przetrwa a nie chce tracic pieniedzy. Ze sztucznej bizuterii najbardziej lubie duze kolczyki i wisiorki:))

A jaka jest wasza ulubiona bizuteria?
Wolicie sztuczna czy inwestujecie w prawdziwa?
Pozdrawiam
Kasia

7 comments:

  1. Mam trochę srebrnej biżuterii, złota nie lubię. Srebro kupuję tylko wtedy, gdy wiem, że będę to często nosić. Zazwyczaj kupuję jakąś tańszą biżuterię z sieciówek, głównie z wyprzedaży.

    ReplyDelete
  2. o jaaaaaaaaaa.. pierwsze foto wymiata :D Pandorka + Majkel ruleeeeez :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majki jest the best hehe ty lepiej pokaz co w tych pandorkowych puzderkach ukrywasz hehe:D

      Delete
  3. mam ten model MK :) czy Tobie też wyciera się bransoleta wew?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana a ktory, ten w kolorze srebrnym czy zlotym? Ja jeszcze nic takiego nie zaobserwowalam ale tez nie nosze ich codziennie bo w pracy nie moge niestety:(

      Delete
  4. ja mam nadzieje ze u mnie nic sie wycierac nie bedzie:)
    Co do bizu to kolczyki gubie niemilosiernie, wiec do pracy staram sie nosic sztuczne bo zazwyczaj sie konczy tym ze wracam z jednym, ale lubie inwestowac w zloto:) bo wartosc zawsze bedzie:)

    ReplyDelete