Monday, 13 August 2012

Pedzel Bobbi Brown

Heeeeej... Dlugo mnie nie bylo, steskniliscie sie ?? ;)) Haha
Dzisiaj bedzie o pedzlu. Dlugo szukalam idealnego pedzla "tapered" ktory sluzylby mi glownie do nakladania bronzera. Jakis czas temu skusilam sie na Bobbi Brown Powder brush. Jak nazwa wskazuje jest to pedzel do pudru co absolutnie nie przeszkadza mi uzywac go do wlasnych celow (wspomnianego wyzej bronzera i rozu).

Mam nadzieje ze jakosc bedzie adekwatna do cena ktora mala nie byla...

A teraz zobaczcie jak sie prezentuje na zdjeciach:




Zamowilam tez kilka nowych pedzli Real Techniques ze strony www.iherb.com
Jesli macie ochote to zapraszam na zakupy ze znizka:) Wystarczy ze podczas placenia wpiszecie ten kod: NOQ500 ktory uprawnia was do znizki 5$ podczas pierwszego zamowienia! :))

Pozdrawiam
Kasia

9 comments:

  1. Ja pedzle z RT I EcoTools bardzo lubie;) jeszcze jeden niedlugo dolaczy grupki I pokaz swoje jak juz dotra;) a zegarek no coz byl mi pisany haha;)

    ReplyDelete
  2. Nie miałam nigdy pedzla z tej firmy, ale BB sa dobre (wyczytałam) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to moj pierwszy i jak narazie bardzo dobrze sie z nim pracuje ale wciaz nie jestem przekonana co do ceny

      Delete
  3. co tam pedzel... ja chyba widze swoja narzute na lozko w tle :)

    ReplyDelete
  4. Do czego najlepiej ci sie sprawdza ten stippling pedzel z RT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do nakldania podkladu jest swietny :) nie uzywalam go dlugo bo wolalam BB ale teraz wrocilam i jestem zachwycona od nowa! Mam nadzieje ze tez bedziesz zadowolona. Ja zamowilam jeszcze core collection i czekam. Jak dojda to napewno napisze posta i wrzuce zdjecia.

      Delete
    2. Ja mam I bardzo lubie szczegonie 2 buffing brush I contouring ;)

      Delete
  5. I jak się pędzelek sprawuje? Pędzle BB są wyjątkowo drogie, jak porównałabyś je do pędzli Maca, które lepsze?

    ReplyDelete