Friday, 31 August 2012

Lakierkowe nowosci od Deborah Lippmann

Hej kochani ,dzisiaj maly post zakupowy... Nie wiem czy mieliscie okazje zobaczyc film pod tyulem " The Snowwhite and the Huntsman" . Ja tak i bardzo mi sie spodobal, generalnie lubie Kirsten Stewart jako aktorke cokolwiek by inni o niej mowili. 
Anyway, przechodzac do sedna... Jakis czas temu wyszukujac skarbow u wujka google trafilam na duo lakierow do paznokci od Deborah Lipmann pod tytulem The Snowwhite and The Huntsman.

Poszperalam, poszperalam i okazalo sie ze kolorycalkiem calkiem mi sie sodobaly. I tutaj zaczely sie problemy bo nigdzie nie moglam owego duetu dostac. Jedynym miejscem w sieci gdzie te cudenka wyczailam to kissandmakeupny.com ( o tym sklepie mowilam w ktoryms z filmikow przy okazji kosmetykow nars). Cena tez w miare normalna wiec sie kliknelo...

I tym oto sposobem przedstawiam:




Bardzo podoba mi sied duet i polaczenie klasycznych, ponadczasowych kolorow- ciemnej sliwki i delikatnego rozu. 
Mysle  ze taki zestaw nigdy nie wyjdzie z mody.. Ja juz nie moge sie doczekac wyprobowania kolorkow na paznokciach. 

W przyszlych postach zdradze wam moj maly sekret..... 
Pozdrawiam
Kasia
Xxx

3 comments: