Tuesday, 7 August 2012

I LOVE TEA!!!

Kocham herbaty, wszelkiego rodzaju, koloru i smaku:)) Jestem totalnie "herbaciana" pomimo ze dobra kawa tez nie pogardze. Od zawsze w naszym domu mam jedna szafke przeznaczona na herbaty. Poczawszy od ziol takich jak mieta, melisa, szalwia itp skonczywszy na kolorowych, smakowych herbatkach. Czesto zamiast siegac po lekarstwa i tabletki lecze sie ziolami (nie polecam osobom nieobeznanym w ziolach bo tez moga zaszkodzic) .
Tutaj gdzie mieszkam obecnie bardzo trudno jest znalezc herbate lisciasta ( torebki uwazam za smieci) . I  nie mowie o nie wiadomo jakich herbatach ale chociazby o zwyklej earl grey czy herbacie zielonej.
Ostatnim razem bedac w Brisbane podzielilam sie moim problemem z kolezanka ktora zaprowadzila mnie do herbacianego nieba czyli sklepu T2.


Oczywiscie dolaczylam do grona herbacianych i tak posiadam karte do sklepu uprawnia mnie do znizki i bezplanych probek.



A teraz pokaze Wam jak wyglada prawdziwa herbata:
Na zdjeciu smak Very Berry


A tutaj Tummy Tea czyli zbior ziol na dobre trawienie:



A Wy nalezycie do pijacych kawe czy herbate?
Jaka jest wasza ulubiona herbata?
Pozdrawiam
Kasia

8 comments:

  1. Jak sie zaparzy to pewnie zapach niesie sie na całyyy dom ! ;) Ja naleze do tych pijacych i to i to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak, pieknie pachnie, szczegolnie very berry

      Delete
  2. ostatnio piłam Peach & Passion Fruit Black Tea od Ahmad Tea. GENIALNA!

    ReplyDelete
  3. ja uwielbiam kaaaawe:)
    ale wiekszosc czasu spedzam na piciu herbaty teraz tez:) wielki 0,5 l kubeczek i jestem szczesliwa a do tego laptop i kocyk dzien wolny idealby:)

    ReplyDelete
  4. U mnie rano kawa, a później herbatki :) Uwielbiam białą i zieloną jaśminową :) A te Twoje wyglądają niesamowicie smakowicie!
    Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez lubie jasminowa i brzoskwiniowa senche moje ulubione:)) dziekuje, bardzi mi milo:)))

      Delete