Wednesday, 1 August 2012

Ciag dalszy...

Wczoraj pisalam Wam o zakupach z MACa tym razem kolej na David Jones. jest to sklep typu Douglas/ Debenhams ktory w swoim asortymencie ma najlepsze swiatowe marki. W tym sklepie skusialm sie na kilka produktow, glownie do ust:




O zakupie szminki z YSL myslalam dlugo ale nigdy nie moglam sie zdecydowac na kolor. Tym razem wachalam sie pomiedzy 29 a 13. Na koncu wybralam 13 i nie zaluje. Wiecej napisze w recenzji.



Kolejna szminka, tym razem Bobbi Brown w odcieniu 13 :) Cos tego dnia ta liczba mi sprzyjala:) Tez napewno zrobie recenzje.



Moje usta ostatnio prechodza masakre, sa bardzo przesuszone i postanowilam powrocic do produktu ktory bardzo pomogl mi rok temu czyli pomadce ochronnej z maslem Shea z L'Occitane.


I ostatnia rzecz- konturowka z Shiseido idelanie pasujaca do szminki z Bobbi Brown.



Mam dla Was mnostwo recenzji tak ze jesli sily i czas mi pozwola posty beda codziennie:))
W tej chwili jestem juz po szpitalu, obolala ale zadowolona ze wszystko poszlo ok.

Pozdrawiam
Buzki
Kasia

5 comments:

  1. Pod wpływem recenzji kupiłam tą pomadkę z maslem Shea z L'Occitane, ale... nie ma szału, trochę się zawiodłam bo oczekiwałam czegoś więcej od tego maleństwa za 30zł. Dużo lepsze jest masełko z nuxe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maselka z Nuxe nigdzie nie moge dostac, a bardzo chcialabym wyprobowac. Na moich ustach ta pomadka sprawdza sie bardzo dobrze:)

      Delete
  2. Kasienka Happy Birthday:)spoznione ale przeszczere:) czemu szpital? mam nadzieje ze wszystko z Toba ok kochana, ja mam z YSL nr13 ale w tych lakierach do ktorych sie przekonac nie dajesz;p wracaj do zdrowka kochana:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki:) A mialam taka mala operacje, wszystko ok:) Ahh te lakiery oladalam je w sklepie ale jakos to chyba nie dla mnie... :)

      Delete
  3. Ja do ust mam juz tyle szminek/blyszczykow/kredek etc. ze juz sie powstrzymuje od kupna czegos wiecej :)

    ReplyDelete