Wednesday, 25 July 2012

To nie moja wina...

... ze wszedzie gdzie nie zagladne dziewczyny kusza nowa kolekcja MAC'a i innymi cudami! Tak oto powstal kolejny post zakupowy. A mialam oszczedzac!!


jesli chodzi o MAC'a to spore zamowienie odbiore w weekend podczas wizyty w Brisbane co nie powstrzymalo mnie oczywiscie przed zakupami online. Ehhh...

Moje mydelko do czyszczenia pedzli i BB sie skonczylo tak wiec zamowilam kolejne, tym razem w wersji szamponu. Poprzedni idealnie doczyszczal Beauty Blendera jak i pedzle mam nadzieje ze ten tez bedzie sie dobrze sprawdzal. Z MAC'a zamowilam tez ich plyn do czyszczenia pedzli ktory uzywam na codzien do dezynfekcji pedzli. Moje ktores z kolei opakowanie i pewnie nie ostatnie :)

NAKED 2- dlugo myslalam nad zakupem bo mam 1sza wersje ale w koncu po pau miesiacach nalog wygral i zamowilam tez ta:D Szczerze mowiac bardziej podoba mi sie od 1 ktora oddam siostrze. :) Zobaczcie sami:


Naked 2 u gory:)
Swietnym pomyslem bylo dodanie czarnego matowego cienia ktory idealnie sprawdza sie jako eyeliner:) Ogolnie jestem bardzo zadowolona.

Oprocz tego zamowilam tez eyeliner z UD w kolorze czarnym:

Oraz roz z Mac'a. W sklepie w ktorym skladalam zamowienie go nie mieli a bardzo napalilam sie na ten kolor. Okazal sie spelnieniem marzen:)) Mowa o Subtle Breeze:



Niedlugo pokaze Wam jak pieknie prezentuje sie na twarzy.
To wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam
Buzki
Kasia
xxx

3 comments:

  1. haha ja tez kupilam nowy roz Fleur power i jest rewelacyjny teraz nr1 po nim dainty:)nie moge sie doczekac twojego posta z Macowymi smaczkami:)

    ReplyDelete
  2. Ja tez sie nie moge doczekac jak dorwe wszystko w swoje rece hehe

    ReplyDelete
  3. Ładny kolorem tego różu :))

    ReplyDelete