Wednesday, 18 July 2012

Tangle Teezer

Wszyscy maja Tangle Teezer mam i ja! :) Swoja pierwsza szczote kupilam w tamtym roku, pod wplywem Agi z kanalu Nieesia25. Od tego czasu sluzyla mi dzielnie az do ostatniego wyjazdu do Brisbane gdzie moj maz podczas wnoszenia/wynoszenia/przekladania (nie jestem pewna) bagazu ja zgubil.
Przez 2 dni nie czesalam wlosow co bylo koszmarem i zaraz po przyjezdzie zamowilam kolejna szczotke. Tym razem wybralam wersje rozowa. Jest sliczna i dobrze sluzy moim koltuniacym sie na kazdym kroku wlosom.

Pare dni temu dostalam przesylke.


A Wy uzywacie Tangle Teezera czy normalnej szczotki/grzebienia?
Pozdrawiam
Kasia

12 comments:

  1. Głosno o tych szczotkach ostatnio :) Ja bym sie na nia skusiła,jakbym miala do nich dostep :)

    ReplyDelete
  2. ja mam TT z dwoch wersjach standardowa(fiolet) i do torebki(roz) i zdecydowanie w dzialaniu standardowa lepiej sie sprawdza, ja ja uwielbiam ale moja przyjaciolka uwaza ze to zbedny wydatek u niej sie nie sprawdzala:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tez mam wersje do torebki i tez niezbyt ja lubie :)

      Delete
  3. tez sie zastanawialam nad zakupem, ale czy aby na pewno poprawia kondycje wlosow

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, mysle ze jedyny sposob w jaki moze poprawiac ich kondycje jest to ze podczas czesania nie wyrywiemy i lamiemy tak duzo wlosow jak podczas uzycia tradycyjnej szczotki. Ja oczekuje od niej dobrego rozczesywania:)

      Delete
  4. Nie mam, a chcialabym miec jedanak cena $15 troche moim zdaniem jest wygorowana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest zbyt tania, to prawda ale to wydatek na lata wiec po przeliczeniu nie jest zle:)

      Delete
    2. ja zaplacilam chyba £14 i nie zaluje moim zdaniem naprawde warto.

      Delete
  5. o tak mam te perelki normalna fioletowa i do torebki zlota tej nie uzywam tak czesto bo mam dlugie wlosy i nie musze poprawiac "fryzury"przydaje sie na wyjazdy.Fioletowa uzywam codziennie i nie wyobrazam sobie czegos innego.Zawsze mialam problem z czyszczeniem innych szczotek zawsze cos na nich zostawalo TT czysci sie szybko i latwo mam ja od roku a wyglada jak nowa OMG juz chyba wystarczy tego zachwalania .pozdrawiam cie serdecznie

    ReplyDelete
  6. Kilka dni temu miałam właśnie o tym posta :) Mam miętowy, fajny, oj fajny bardzo :)

    ReplyDelete