Saturday, 21 July 2012

Sposob na "prawie" sztuczne rzesy...

Ktora z nas nie marzy o dlugich, gestych rzesach ktore wygladaja prawie jak sztuczne? Ja tak, i w dazeniu do perfekcyjnych rzes przetestowalam chyba 100 roznych maskar. wiekszosc byla ok ale zawsze mialam jakies male ale do zarzucenia. Jak to kobieta...
Niedawno dokonalam kolejnych zakupow ktore mialy mi dac uwodzicielskie spojrzenie i rzesy jak firanki :D Tym razem jednak trio ktore zakupilam naprawde dziala i pomaga mi uzyskac takie spojrzenie:


Jak to robie?  Za pomoca 3 produktow ktore ostatnio sobie ulubilam:


Mowa tutaj o:
Shiseido Lash Curler czyli zalotka od Shiseido
Dior Lash Serum- serum do rzes o wlasciwosciach wzmacniajacych, odzywiajacych, pogrubiajacych i wydluzajacych. Wydaje sie zbyt piekne by bylo prawdziwe? Moge potwierdzic ze jednak dziala!
Dior Diorshow Iconic tusz do rzes wydluzajacy i podkrecajacy. Ten tusz juz pewnie znacie, wspominalam o nim kilka razy i faktycznie daje przepiekny efekt na rzesach.
Jednym slowem: trio doskonale!

Zobaczcie jak pod wpywem tych produktow zminiaja sie moje rzesy:


Na pierwszym zdjeciu moje "nagie" rzesy, na drugim z serum a na ostatnim z jedna warstwa tuszu Diorhow Iconic.

Naprawde jestem bardzo zadowolona z efektu oraz trwalosci calego makijazu. Wreszcie znalazlam swietna recepte na idealne rzesy i napewno bede jej wierna.

A jaki jest Wasz sposob na dlugie rzesy? Stosujecie bazy/ odzywki?

Jesli chcecie wziasc udzial w moim rozdaniu zapraszam tutaj

4 comments:

  1. Efekt ciekawy :) Ja mam dosc dlugie i geste rzesy, ale jasne i to jest minusem, dlatego dobrze wytuszowane rzesy , to u mnie podstawa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na swoje tez nie narzekam ale bardzo podoba mi sie efkt mocno wytuszowanych, gestych i dlugixh rzes:)

      Delete
  2. och kto nie marzy o firankach;p piekny efekt, ja dalej szukam:) choc na swoje rzesy narzekac nie moge

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprobuj serum, wydaje mi sie ze sprawdzi sie z wszystkimi tuszami,a dodatkowo odzywia rzesy :)
      ps.przez ciebie (i twojego posta o rozu maca z nowej kolekcji) skusilam sie na roze... ehhh :p

      Delete