Monday, 9 July 2012

Roze, roze, roze....



Czyli moja skromna ( a moze i nie:)) "kolekcja" rozy do policzkow na prosbe Ani :))
Calkiem niedawno pozbylam sie kilku rozy ktorych nieuzywalam i na ich miejsce oczywiscie dokupilam nowe :DD Nie opozniajac.

Mac
W tej chwili posiadam 3 roze z tej firmy- jeden w kremie i dwa w kamieniu. Wszystkie trzy bardzo lubie i polecam:




Nastepnie roz z Collection 2000 z wymianki z Aga. jest naprawde dobry i swietny do zabrania na wakacje bo to tak jakbysmy zabieraly 5 kolorow :)





Nastepnie roz ktory pojawial sie czesto w moich ulubiencow- polecam zwlaszcza dla bladziochow- Laura Mercier Second Skin Cheek Colour w kolorze Rose Petal.



Nastepny roz z wymianki: Maybelline dream touch w kolorze 02- typowa brzoskwinia. Nie uzywam go zbyt czesto i pewnie niedlugo znajdzie nowego wlasciciela:)



A jakie sa Wasze ulubione roze?
Pozdrawiam
Kasia

6 comments:

  1. Ja mam zamiar w najblizszym czasie wypróbować róż w musie :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakis konkretny? Ja chyba wole te w kamieniu- aplikacja jest najlatwiejsza :)

      Delete
  2. och dziekuje za notke i wspomnienie o mnie;) ja rowniez mam Maybelline w odcieniu 6 Berry ale uzylam raz jakos nie przemawiaja do mnie roze w kamieniu preferuje w kamieniu i chyba tez pojdzie do kogos zeby sie nie zmarnowal:) ja kupilam nowe dziecko z nowej kolekcji Maca MSF w kolorze star wonder ojej moj nowy ulunieniec:)
    Musze pomacac ten roz z Laura Mercier, wydaje sie przyjemny a dainty chyba kazdy kocha:)

    ReplyDelete