Tuesday, 31 July 2012

Po raz kolejny Mac- Haul

Witam kochane jak sie macie? Dzisiejszy post to post zakupowy. Chce Wam pokazac jakie produkty z Maca "przygarnelam" :)



Produkt o ktorym dlugo marzylam bo wszedzie byl wyprzedany  i przez ostatni miesiac uzywalam z probki ktora dostalam w sklepie co zreszta tylko utwierdzilo mnie w przekonaniu ze jest to rozswietlacz idealny :)  Mowa o Lustre Drops w kolorze Pink Rebel. Wiecej niedlugo w recenzji.




ekhm... Tak, to kolejny roz ... Mialam kupic roz z nowej kolekcji ale po dokladnym przegladzie w sklepie doszlam do wniosku ze ma zbyt duzo drobinek czego nie lubie. Ten jest dealny :)



Ostatnia rzecza jest korektor Studio Finish w kolorze NC 20. Wczesniej jedna z dziewczyn pracjacych w Macu dobrala mi NW 20 co bylo kompletna porazka. Ten stapia sie z moja skora idealnie.

To na tyle w tym poscie ale wiedzcie ze CDN... ;)
Pozdrawiam
Kasia

5 comments:

  1. ekhm nienawidze Cie:D eheheh razem mamy swira na punkcie rozy widze hehe Dollymix tez mi sie podoba i moze niebawem sie przytuli do mnie:D ale musze sie jeszcze Mocha przyjzec:>Buzka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe taaak lubie roze:) niestety... Nie jest to dobre dla mojego portfela. Buzki

      Delete
  2. ja powiedzialma sobie BASTA! do konca roku nie kupie juz ani jednego rozu! aaaa... tymczasem bedac dzis na zakupach spozywczych do reki mi sie przykleil roz z NYX, gdyby nie moj facet i jego stwierdzenie "przeciez masz juz tyle rozOW :)" pewnie bym go kupila. Cale szczescie mi nie grozi MAC-owa choroba, bo jeden z ich rozy zrobil mi kuku w postaci gigantycznego wysypu, a od podkladow lzawia mi oczy, a cieni po prostu nie lubie. Tym oto sposobem nauczylam sie omijac MAC szerokiem lukiem :).

    ReplyDelete
  3. Oczy mi się zaświeciły na lustre drops!!:)

    ReplyDelete