Sunday, 22 July 2012

Nowa szczoteczka...

Jako ze pracuje w klinice dentystycznej i "naogladam" sie roznych ludzi i tego do czego prowadzi niedbanie o zeby jestem teraz istna maniaczka. Szczotkuje, nitkuje, chodze na przeglady co 6 miesiecy itd. Moj maz mowi ze to juz obsesja ale przynajmniej pozytywna! :)

Jako ze niedlugo moje zeby beda "zdrutowane" hehe bo czeka mnie aparat ortodontyczny bedzie mi duzo trudniej dobrze czyscic zeby i z tego powodu zainwestowalam w nowa, gadzeciarska szczoteczke:) Plusem jest tez to ze jako pracownik moglam ja dostac duzo taniej.


Model to Oral B Triumph 5000- najnowszy model z tej firmy. Swietnym pomyslem jest  (i wbrew pozorom nie tylko dla dzieci)  maly "ekran" ktory mierzy czas, pokazuje kiedy ruszyc z jednego kwadronu w drugi, a takze da nam znac kiedy szczotkujemy zbyt mocno.


Bardzo podoba mi sie tez wskaznik baterii na raczce czego brakowalo mojej poprzedniej szczoteczce Phillips Soniccare.

W tej chwili uzywam wkladow Floss Action ktory skuteczniej czysci przestrzenie miedzyzebowe ale do wyboru jest jeszcze kilka innych, miedzy innymi Sensitive do wrazliwych zebow.


Ogolnie jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam ten model wszystkim.

A Wy uzywacie zwyklej, manualnej szczoty czy tez elektrycznej?
Pozdrawiam
Kasia

5 comments:

  1. Ja nosiłam aparat ok. 1,5 roku i zdecydowanie wolałam wtedy czyścić zęby szczoteczką manualną

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja chce miec pewnosc ze zeby sa dobrze doczyszczone bo noszac aparat latwo o ubytki:)

      Delete
  2. ja mam proste zęby, ale jak byłam mała to nie dbałam o nie jakoś specjalnie.
    nie jest nie wiadomo jak źle, ale nie jestem zadowolona z koloru ząbków..
    tylko teraz co robić? myje dosyć długo regularnie...ale nic ;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozesz sprobowac wybielania...:) ja wybielalam okolo 2 lat temu i bylam bardzo zadowolona:)

      Delete
  3. Ja jak byłam mała, to rowniez srednio dbałam o zeby, ale teraz tak jak Ty. Staram sie regularnie chodzic do przeglądu, po kazdym jedzeniu w miare mozliwosci myje zeby badz zuje gume, ale to nie to samo :)

    ReplyDelete