Sunday, 8 July 2012

Moja Pandora

Jak pewnie wiekszosc kobiet swoja Pandore mam i ja. Nie kupilam ja sama a dostalam od przyjaciol z Irlandii. Podobnie bylo z pierwsza zawieszka- dwoma motylkami ktore symbolizuja nasza przyjazn. Za kazdym razem kiedy na nie patrze przypominaja mi sie cudowne chwile jakie razem spedzilismy...

Na mojej bransoletce nie ma wiele zawieszek za to kazda z nich cos dla mnie znaczy i symbolizuje- kwiaty kupilam na lotnisku opuszczajac Irlandie, balwanka dostalam na pierwsze swieta w Australii itd..
Jestem cierpliwa w kompletowaniu bransoletki bo chce zeby tworzyla ona pewna historie a nie byla zlepkiem nic nie znaczacych charmsow tylko dlatego ze mnie na nie stac, bo sa modne itd.




A Wy macie Pandore?
Kupujecie duzo zawieszek?

Pozdrawiam
Kasia

4 comments:

  1. Podobaja mnie sie one, ale ja do konca nie jestem przekonana co do nich... :)
    Pozdrawiam, Klaudia.

    ReplyDelete
  2. dzieki Bogu ja nie wpadlam w Pandorowy szal bo wszystkie ktore mi sie podobaja sa w kolorze zlotym i oscyluja w granicach 800euro:(

    ReplyDelete