Thursday, 19 July 2012

Dziekuje!

Zakladajac tego bloga nie zdawalam sobie sprawy jak duzo przyjemnosci sprawi mi jego prowadzenie. W tej chwili nawet wiecej niz moj kanal na YT :)
Oczywiscie blog nie istnial by bez Was dlatego w ramach podziekowania przygotowalam dla was male rozdanie. Chce zebyscie wiedzieli ze kazdy nowy obserwator czy komentarz duzo dla mnie znaczy.

Przechodzac do sedna, nagrody:


I nagroda: Masc Paw Paw , balsam Paw Paw oraz 100% olejek z drzewa herbacianego ktory tak uwielbiam.

 II Nagroda-  masc Paw Paw oraz miniaturka kokosowego filtru przeciwslonecznego, idelanego do torebki.


III i IV nagroda masc Paw Paw.


Wszystkie nagrody sa produktami wyprodukowanymi w Australii, organicznymi, i naturalnymi.

A teraz zasady:
1. Musisz byc obserwatorem tego bloga aby moc wziasc udzial w rozdaniu.
2. Pod tym postem zostaw komentarz- rymowanke/wierszyk  odpowiadajacy na pytanie: CO JEST GLOWNYM SKLADNIKIEM MASCI PAW PAW.
3. Jesli nie ukonczylas 18 lat popros rodzicow lub opiekunow prawnych o zgode na wziecie udzialu w rozdaniu .(w razie wygranej bede potrzebowala twpje dane osobowe do wysylki).
4. Konkurs trwa od teraz do 06.08.2012 do godziny 6.00 rano polskiego czasu.

Sposrod wszystkich komentarzy wybiore 4 ktore najbardziej mi sie spodobaja.Mozecie zostawiac wiecej niz 1 komentarz.  Zycze wszystkim powodzenia!

Pozdrawiam
Buzki
Kasia

11 comments:

  1. obserwuję jako agnieszkazg

    Dnia pewnego miły pan
    wpadł na pewien sprytny plan.
    Postanowił kombinować,
    i z papai maść zmajstrować.
    Dodał tych owoców garść
    i powstała świetna maść!

    :)

    ReplyDelete
  2. obs jako dagakusnierz.blogspot.com bądź daga ;-))

    Maść z owoców ktoś nam wyczarował,
    przez co piękną opaloną skóre nam wymajstrował!
    Wszystkie bardzo sie cieszymy
    i maść cudną bardzo chcemy!
    Przecież zadbana skóra to podstawa
    - wie o tym nawet moja mama !

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. JuicyBeauty :)

    Dziś tak z nudy pomastrujmy,
    maść z papai wypróbujmy.
    Deszczu, deszczu przestan padać,
    ja dziś muszę się opalac.
    By sie wszystko ułożyło,
    z happy end'em zakończyło :)

    ReplyDelete
  5. OMG ja chyba nic nie wymysle:P

    ReplyDelete
  6. wczoraj, ta łobuzica papaja z koszyka się wytoczyła,
    o tubkę PAW PAW zawadiacko zahaczyła,
    a później zmęczona moją buzię nawilżyła :)

    bardzo twórczy konkurs :)

    serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Przyszla sobie Papaja i do Pana Sorbianu Potasu zagaja-
    ja jestem lekiem na wszelkie tęsknoty –
    i ugryzienia i poparzenia uratuje,otwarte ranki opatruje,nawet i usta nabalsamuje.
    Jam pachnąca,kolorowa, apetyczna i ponadczasowa,wszyscy mnie znają i bez granic kochają.
    Pan Sorbian odparł- widzisz ma miła beze mnie to Ty byś tylko sfermentowaną papają była...
    I z tej miłości maść Pawpaw się zrodziła:)

    ReplyDelete
  8. ps.obserwuje jako majaaa:)pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Byla sobie pani mila,
    co papaja sie nazywa.
    Jedno rano pomyslala,
    co jak bym mas zmajstrowala.
    Bendzie zapach miec wspanialy,
    zeby panie po niej szalaly. :D

    Obserwujwe jako izunia murko

    ReplyDelete
  10. Papaja ?!
    takie małe
    a jakie doskonałe :-)))

    renko :-)

    ReplyDelete
  11. "Owoc aniołów"-tak mówią ludzie,
    i mają rację, mówią o cudzie!
    Błonnik, fibryny i witaminy
    dobrze wpływają na nas, dziewczyny!
    Dlatego PAW PAW balsam z papają
    miejsce na półce mej musi zająć!!!

    Obserwuję jako Korneliowe zapiski :)

    ReplyDelete