Wednesday, 11 July 2012

Denko czerwiec/lipiec

Pora na pochwalenie sie moimi zuzyciami minionego miesiaca.:) Na pierwszy rzut niech idzie pielegnacja ciala:


I tak po kolei zaczynajac od lewej:
-Vagisil zel do higieny intymnej hmmm zabrzmi to dosc dziwnie ale zapach tego preparatu ewidentnie nawiazuje do perfum Chanel Chance hehen poza tym dziala dobrze.
- Scrub Actually Soap&Glory peeling cukrowy do ciala, bardzo dobrze dzialal. Jedyne do czego moge sie przyczepic to wydajnosc. Ale generalnie ja peelingi zuzywam dosc szybko.
- Zel pod prysznic St.Ives- bardzo wydajny, bogaty zel idealny na zime, nie testowany na zwierzetach, tani... same plusy. Dodatkowo ciezki do okreslenia zapach (budyniowy? grysikowy??) przypomina dziecinstwo:))
- Samoopalacz Neutrogena ,Bardzo dobry samoopalacz za smieszne pieniadze-2.99$. Nie zostawia smug, ladnie sie zmywa, daje delikatny, zlotawy odcien.

To tyle jesli chodzi o cialo, teraz kolej na pielegnacje wlosow:



- Maska do wlosow Gliss Kurr (?) nic specjalnego, pewnie nie kupie ponownie.
-Herbal Essences Body Envy szampon dodajacy objetosci pokochalam go za zapach ale poza tym nie mial mi nic do zaoferowania wiec bylam szczescliwa gdy wreszcie sie skonczyl. Pewnie nie kupie ponownie.
- Natura Silk jedwab do wlosow hmmm dosc specyficzny produkt ktory czasami uzywalam po prostowaniu, na koncowki i do tego sprawdzal sie dobrze.

Jesli chodzi o pielegnacje twarzy to zuzylam nastepujace produkty:




-Bioderma Sebium moim zdaniem mocniejsza wersja standardowej, sensibio. Idealna do skory mieszanej i tlustej.
- Woda termalna Avene moj ideal, zawsze do niej wracam. Kolejna butelka juz zuzyta do polowy :D
- Clarins Gentle Refiner peeling do twarzy- bardzo dobry natomiast za ta cene mogloby go byc wiecej.
- Clinique All About Eyes- dobry krem pod oczy, w tej chwili mam Shiseido i zobaczymy jak bedzie sie sprawdzal na dluzsza mete.

Na koniec zostawilam Wam kolorowke:


- Mac Matchmaster- dobry podklad, nie wybitny ale daje rade. Dobry do cery mieszanej/tlustek
- Clarins Everlasting Foundation recenzja  tutaj

Na koniec jeszcze jedno zuzycie ktore niezbyt pasowalo do zadnej z wyzej wymienionych kategorii- Mydlo do czyszczenia pedzli Beauty Blender. Bardzo sie polubil z moimi pedzlami, daje rade usunac wszystkie przebarwienia/ zabrudzenia z pedzli. Polecam. Idzie do mnie wersja w szamponie.


A czy wy kontynujecie projekt denko?
Pozdrawiam
Kasia

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ja konytuuje ale jedyne rzeczy ktore mi sie udaje skonczyc to szampony, zele pod prysznic i maselka bo niestety z kolorowka jest ciezej:(

    ReplyDelete
  3. Ładne denko :) U mnie cały czas trwa. Uwielbiam tego typu notki :) Najbardziej zainteresował mnie peeling z Soap&Glory no ale w Polsce niestety ich nie widziałam :(

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. Ile rzeczy ;o u mnie też denko trwa, zbieram jeszcze kilka kosmetyków i pokażę swoje zużycie ;P

    ReplyDelete
  5. Kasienka jak bedziesz robisz wysprzedaz to jestem pierwsza;p moze cos mi wpadnie w oko:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, dam ci znac jak tylko Napisze posta :)

      Delete