Thursday, 5 July 2012

Clarins Everlasting Foundation- Recenzja





Dzisiejszy post to bedzie recenzja podkladu z Clarinsa ktory udalo mi  sie zuzyc. Everlasting to, jak obiecuje producent, podklad ktory ma wytrzymac w nieskazitelnej formie na naszej buzi przez 15h. Jest jak lekki, niewidoczny welon ktory okrywa nasza twarz sprawiajac ze jest ona bez skazy. Nadaje sie do wszystkich typow skory. Mniej wiecej tak podklad opisuje producent. Co ja mam do powiedzenia?
Na pierwszy rzut dajmy opakowanie- bardzo eleganckie, szklane, ze zlota zakretka. wszystko pieknie jesli kupujemy podklad z mysla o postawieniu go na toaletce ku uciesze oka ale zupelnie niepraktyczne, zwlaszcza w podrozy. Marzy  mi sie zeby kiedys wszystkie podklady pakowane byly jak Chanel Vitalumiere Aqua lub Shiseido Perfect Refining- male, lekkie, praktyczne, poreczne.

Podklad kupilam ze wzgledu na jego krycie i trwalosc, ktore faktycznie bylo dosc dobre. Nie wiem czy 15 godzinne ale caly dzien w pracy wytrzymywal. Jest to podklad dla kobiet ktore szukaja dobrego krycia, polecalabym glownie skorze tlustej i mieszanej o eykonczeniu matowym. Bardzo dobrze kryje blizny potradzikowe, zaczerwienia i przebarwienia. Nie jest jednak, jak zapewnia producent, niewidoczny, zwlaszcza jesli macie suche skorki czy dosc widoczne pory.
Ja za butelke 30 ml zaplacilam w AU okolo 50 $, co jest cena standardowa jesli chodzi o wyzszopolkowe podklady. Produkt byl dosc wydajny. Czy kupie ponownie? Pewnie kiedys do niego wroce, narazie jednak polubilam sie z podkladami Shiseido, testuje tez Guerlain. Niewiele jest kosmetykow do makijazu do ktorych przywiazuje sie na tyle zeby nie probowac czegos innego. Jka to mowia, kobieta zmienna jest:)

Jesli macie jakies pytania na temat podkladu, smialo piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam,
Buzki
Kasia

2 comments:

  1. Moze byc fajny. Ja na lato odłozyłam totalnie kosmetyki, po za tuszem no i na "wieksze" wyjscia czy imprezy to maluje sie full zestawem a tak to czekam az sloneczko mnie złapie :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    ReplyDelete
  2. jest na mojej liscie podkladowej ale mam do wykorzystania 4 pelne buteleczki i musze powiedziec sobie na przynajmniej rok NIE! ale bardziej mi sie marzy Guerlain :) ohhhh, kochana moze zrobisz posta o swoich rozach, mam teraz faze na roze:)
    Pozdrawiam Ania.

    ReplyDelete