Tuesday, 5 June 2012

Strawberrynet....

Hej kochani, mam nadzieje ze tydzien mija Wam przyjemnie.
Dzisiaj chce Wam pokazac dwa produkty ktore zamowilam na truskawce czyli strawberrynet.com (chyba wszyscy wiedza o tej stronie;)). Moje dwa podklady sie koncza i postanowilam sprobowac zachwalanego przez kilka dzieczyn z PL YT Chanel Vitalumiere Aqua. Bardzo lubie podklady z tej firmy, mialam juz Pro Lumiere i Vitalumiere i bardzo je lubilam.

Kolor jaki zamowilam to 22 Beige Rose. Musze Wam powiedziec ze zamawialam w ciemno ale na szczescie trafilam!~:)



 Jak na razie wrazenia calkiem dobre, przede wszystkim zaskoczona jestem pozytywnie jego trwaloscia:)

Oprocz podkladu zamowilam tez korygujace, zielony korektor ktory idealnie maskuje zaczerwienienia. skusilam sie na ten marki Pupa. Dobrze maskuje i tego od niego wymagam czyli sprawdza sie dobrze.





Napewno zdam Wam dluzsza relacje i zrobie recenzje obydwoch produktow jak potestuje je troszke dluzej.

Milego dnia!
Buzki
Kasia

6 comments:

  1. uu! jestem ciekawa 'zielonego cacka' ;-)))


    ROZDANIE THE BODY SHOP + KOLCZYKI!
    http://dagakusnierz.blogspot.com/2012/06/giveaway-body-shop-earring-x-2.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez:D zobaczymy jak sie bedzie sprawdzal

      Delete
  2. ja mialam ten podklad i mimo ze mam sucha skore u mnie sie nie sprawdzil:( ps, czy moglabys wylaczyc weryfikacje obrazkowa przy dodawaniu komentarzy strasznie denerwujace 8raz probuje to przepisac z okienka;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm zalezy od skory:) Jak tylko bede wiedziec jak to wylacze :D

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. skasowalam bo bylo to tlumaczenie jak to wylaczyc a juz nie ma:D Yupiiii:)

    ReplyDelete