Tuesday, 19 June 2012

Rozswietlacze- Benefit Sun Beam

Nadchodzi idealna pora na rozswietlacze (wasze lato, u mnie sezon trwa caly rok :D) i ciezko sie na cos zdecydowac. Ja mialam oko na rozswietlacz z Rouge Bunny Rouge ale cena skutecznie mnie odstraszyla. Mam kilka rozswietlaczy, nie powiem ze nie ale jak to kobieta ciagle szukam :)
Jak wiecie w tamtym roku (kiedy jeszcze mieszkalam w Irl) dodatkiem do jednej z gazet byl rozswietlacz Benefit High Beam ktora oczywiscie zakupilam. I od tamtej pory staralam sie go zuzyc.
Wydaje mi sie jednak ze rozowe tony niezbyt dobrze wygladaja na mojej twarzy i szukalam czegos w odcieniu zlota. Po przejrzeniu wszystkich zdecydowalam sie na Sun Beam tez z firmy Benefit.



Daje on bardzo ladny, naturalny efekt i swietnie podkresla opalenizne. Opakowanie jest ogrooomne i nie wiem kiedy uda mi sie zuzyc calosc.



Podoba Wam sie?
Jakie sa Wasze ulubione rozswietlacze?

Buzki
Kasia
xxx

8 comments:

  1. Uwielbiam rozświetlacze.
    Skóra wygląda zdrowo i bardzo seksownie w promieniach słońca i wieczorem przy świetle świec...

    ReplyDelete
  2. a moj wlasnie to high beam :) ahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie jest chyba zbyt... jasny? cos jest nie tak jak bym chciala:)

      Delete
  3. och ja tez uwielbiam rozswietlacze ale ostatnio jestem wierna Mac MSF Soft& Gentle :)

    ReplyDelete
  4. a teraz jestem w fazie rozy:) jak do niedawna nie wiedzialam po co mialabym ich uzywac i nie mialam zadnego okolo 2 miesiecy temu tak teraz mam 6:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe taaa roze tez mnie kusza ale mam kilka i sie wstrzymuje:)
      soft&gentle tez mam ale chcialam cos w wersji kremowej wydaje mi sie ze wyglada bardziej naturalnie

      Delete
  5. w wersji kremowej mam cream color base pearle:) i tez lubie jak mam suchsze dni to sie sprawdza rewelacyjnie:)

    ReplyDelete