Sunday, 24 June 2012

NOTD- Inglot 332

Hej kochani, jak sie macie? Tym razem kolejny post z serii Nails Of The Day w wydaniu nude. A jakze by inaczej! Ha ha! Jak wiecie, uwielbiam delikatne odcienie na paznokciach (poza tym praca zmusza mnie do ich noszenia na codzien ) i mam juz ich pokazna kolekcje.

Dzisiaj kolej na idealny moim zdaniem cielisty nude od Inglota- znacie moja milosc do ich lakierow;)
Swietnie sie naklada, nie tworzac smug, szybko wysycha i nosi sie calkiem znosnie. Czego chciec wiecej?




Podoba sie Wam?
Jaki jest Wasz ulubiony nudziak?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia
xxx

8 comments:

  1. Bardzo ładny kolor, lubię takie odcienie i sama w swojej kolekcji mam kilka nudziaków:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na konkurs, który wystartował dziś na moim blogu. Do wygrania 3 zestawy lakierów do paznokci Golden Rose :)

    ReplyDelete
  2. hahaha nie wierze ostatnio bylam w Inglocie i sie na niego czailam ale ostatnecznie odlozylam bo stwierdzilam ze jak bede w Polsce to sobie kupie dwa za cene jednego w Irlandii:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam serdecznie bo jest sliczny! Niestety, kupowanie inblota zagranica ma ta wade ze jest 3 x drozsze niz w pl.

      Delete
  3. Podoba sie, podoba :) Ostatnio weszły neony w "mode", ale mnie one zbytnio nie urzekły i zostałam w sumie w nudziaczkach :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez nie przepadam za neonami, wole klasyke :)

      Delete
  4. Jest PRZE PRZE śliczny. Muszę zanotować ten numer w pamięci.

    ReplyDelete
  5. No nic dodać, nic ująć... po prostu idelane!

    ReplyDelete