Tuesday, 29 May 2012

Torebkomaniaczka...

Witam kochani, jak sie macie?
Dzisiejszy post bedzie o torebkach. Jak pewnie juz wiecie kocham torebki a one kochaja mnie :) Jak mam do wyboru isc do fryzjera/kosmetyczki lub kupic torebke zawsze wybiore to drugie. Od pewnego czasu jednak postanowilam nie wydawac pieniedzy na badziewie i uzbierac sobie na kilka naprawde porzadnych torebek. Zwlaszcza ze jak bede kiedys mieszakc w PL to watpie zeby bylo mnie na nie stac. I tak prawie prawie stalam sie posiadaczka Mulberry.... Uwielbiam te torby i moglabym miec kazda ktora maja w kolekcji, szkoda tylko ze sa tak niesamowicie drogie... Ale za jakosc sie placi.
Tak wiec juz prawie ja mialam, siedziala sobie w koszyku i czekala az klikne:pay . Ale w ostatniej chwili cos mnie powstrzymalo i postanowilam sie jeszcze zastanowic.
Wydajac tyyyyyle kasy na torebke chce miec pewnosc ze razem sie zestarzejemy:D Ze przetrzyma deszcz, snieg, zime, lato itp przez lata. I tutaj mam watpliwosci: czy faktycznie???
Co wy o tym myslicie: czy cena i marka naprawde gwarantuja bardzo dobra jakosc??? Doradzcie!!

A narazie zadowolilam sie na pocieszenia podreczna torebka ktora sprawdzi sie na codzien do pracy. Jest bardzo lekka, poreczna i nie kosztowala duzo.



 Co myslicie?
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

3 comments:

  1. cudna ! widzę,że nie tylko ja mam szał na torebki;-)
    zaglądniesz do mnie? ;-)

    ReplyDelete
  2. Kochana, mysle, ze warto kupic dobra torebke swietnej jakosci z tym, ze musi byc bardzo wygodna i klasyczna, zeby sie z nami zestarzala. Jakis czas temu wymyslilam sobie tak jak Ty, ze bede oszczedzac na swietnej jakosci torebki zamiast 5 czy 6 zwyklych. Udalo sie, kupilam sobie czarna mulberry i klasyczna LV. Obie sprzedalam niedawno bo okazalo sie, ze mulberry byla troche nieporeczna i jej nie nosilam czesto bo bylo mi niewygodnie a w LV jednak razilo mnie sama logo i to, ze musialam jednak na nia bardzo uwazac (bezowe skorzane wykonczenie wiec uzywanie w deszczu czy sniegu odpadalo).
    Moj wniosek? Isc do sklepu, pomacac, przymierzyc, pomyslec czy widzisz siebie z ta torebka za kilka lat, czy jest super wygodna czy spelnia wszystkie wymagania (np. u mnie wazne jest zapiecie na suwak, bo jestem strasznie roztrzepana), a potem szukac tej torebki na promocji. Mulberry w czerwcu i grudniu/styczniu maja swietne wyprzedaze (online i w sklepach) i mozna upolowac torebki w swietnych cenach.
    Powodzenia!

    ReplyDelete