Sunday, 20 May 2012

Organizacja bizuterii inaczej...

Czesc kochani, mam nadzieje ze weekend mija Wam dobrze :) Dzisiejszy post bedzie o tym jak w prosty i dosc nietypowy sposob zorganizowalam swoja sztuczna bizuterie. Do tej pory trzymalam ja w szkatulce gdzie wszystko bylo razem i za kazdym razem jak chcialam cos wyciagnac to trwalo to wieeki poniewaz najpierw musialam wszystko rozplatac itp.

Bedac ostatnio w takim malym "gift shop" czyli sklepie gdzie jest wszystko i nic moje oko padlo na ciekawa szkatulke. Okazalo sie ze owa sluzyc ma do przechowywania herbat.... Ja od razu wyobrazilam sobie jak wspaniale moglabym wszystko sobie w tej szkatulce zorganizowac. Kosztowala 30$ wiec w porownaniu z wlasciwymi szkatulkami na bizuterie ktorych cena wacha sie od 100$ wzwyz taniocha :)

I tak oto stalam sie dumna posiadaczka tego oto puzdereczka:


A oto jak ja przy jego pomocy zorganizowalam swoja sztuczna bizu:






Jak Wam sie podoba taki pomysl??
A jaki jest Wasz sposob na dobra organizacje waszej bizuterii??
Pozdrawiam
Kasia
xxx

4 comments:

  1. Piękny kolor ma to pudełeczko :]

    ReplyDelete
  2. Pudełko jest śliczne. A może nakręciłabyś dla nas filmik z Twoją kolekcją biżuterii? :)

    ReplyDelete