Monday, 14 May 2012

Ooops! I did it again...




Czesc kochani, jak sie macie? Ja mam poniedzialek juz za soba na szczescie i tym samym zblizam sie powoli do kolejnego weekendu... ( lepiej byc optymista! hehe)

Dzsiejszy post to kolejne zakupy... W miniony weekend zaszalalam i kupilam troche rzeczy online ktore zaczynaja przychodzic. Dzisiaj spotkala mnie mila niespodzianka i przyszla moja skromna paczka z Mac. Potrzebowalam nowego pudru w kamieniu bo moj Studio Careblend powoli sie konczy a do sypkich stracilam cierpliwosc i musze sie ich pozbyc! Zdecydowalam sie na zakup Mineralize skin finish natural.
Przy okazji pudru do koszyka napatoczyly sie tez inne rzeczy.... Od dawna szukalam rozu w odcieniu delikatnej brzoskwini z pomaranczowym tonem i wszystkie ktore widzialam do tej pory byly zbyt nachalne. Postanowilam sprobowac Immortal Flower ktory okazal sie strzalem w dziesiatke! Napewno powiem Wam jak sie spisuje po dluzszym uzywaniu :) Oprocz tego postanowilam sprobowac korektora Studio Sculpt- jedynego ktorego jeszcze nie testowalam z Maca.I to tyle, zobaczcie sami:







A jak Wam minal/ mija poniedzialek?
Chyba nie jest tak zle? :D
Pozdrawiam
Kasia
xxx

5 comments:

  1. Przeżywam teraz dokładnie to samo jeśli chodzi o puder sypki! Już nie mogę się patrzeć na mój z BU, mam go prawie pół roku, używam codziennie i jeszcze nawet do połowy opakowania nie dotarłam... Jednak kamień to jest to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jest wlasnie ta zla strona "wydajnosci" hehe :)

      Delete
  2. Ja tez preferuje pudry w kamieniu:) och Macowe zakupy to cos dla mnie zreszta ostatnio w Macu jestem zdecydowanie za czesto, ale tlumacze sobie ze Maj to miesiac moich urodzin i moge sobie pozwolic, wczraj dodalam notke o zakupach Nars a ty bylas powodem dzieki ktoremu skusuilam sie na Lagune:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. To niedobrze ze kusze ludzi i sprowadzam na zla droge:DD Probowalam sie przekonac do sypkich pudrow bo sa duzo wydajniejsze ale jednak nie dam rady, za bardzo mnie denerwuja:)

      Delete
    2. a tam niedobrze:) ps poki co jestem zachwycona laguna, mam chanelke tez ale laguna chyba bardziej mi pasuje :) dzieki wielkie mam nadzieje ze wiecej klejnotow od ciebie zaczerpne:) albo i nie bo moj portfel tego nie zniesie:)

      Delete