Wednesday, 16 May 2012

Nordstrom

Czesc kochani, jak sie macie? Dzisiaj Kolejny post zakupowy..... Jak wspomnialam dochodza do mnie zakupy dokonane w tamtym tygodniu (to tak na usprawiedliwienie hehe):)
 Wczoraj przyszly do mnie dwie paczuszki... Jedna mniejsza druga wieksza...


A co w srodku??? Same skarby!!  Na pierwszy plan rzecz o ktorej marzylam od dawna jako uzupelnienie mojej zegarkowej manii. Mam zloty ale chcialam miec tez srebrny dlatego ze nie lubie mieszac tych kolorow a bizuterie lubie nosic zarowno zlota jak i srebrna. O tym modelu myslalam od dawna i byl na mojej wish liscie juz dluuugo. Wreszcie postanowilam go zamowic.
Sprostal moim oczekiwaniom w 100 procentach :) Jest elegancki, klasyczny i bedzie swietnym uzupelnieniem kazdego stroju.



 A na drugim planie buty- wygodne, slodkie i dziewczece:)




Wszystko pochodzi ze sklepu: www.nordstrom.com na ktorego punkcie ostatnio szaleje!!!

Jak wam sie podobaja moje "lowy"?
Pozdrawiam serdecznie.
Buzki
Kasia
xxx

No comments:

Post a Comment