Sunday, 13 May 2012

Domowy Pedicure

Witam Was kochani!!
Dzis niedziela wiec dzien z serii Domowe Spa ;) Przewaznie wlasnie w niedziele mam czas zadbac o siebie i wtedy wlasnie nadrabiam zaleglosci i dopieszczam swoje dlonie, stopy, wlosy itp.
Do pedicuru od lat uzywam praktycznie tych samych produktow i "narzedzi" ktore ostatnio zagoscily w gratisowej, Clarinsowej kosmetyczce:


A w srodku cala masa skarbow:D

The Body Shop scrub do stop. Zawiera pumeks dzieki czemu nasze stopy sa wygladzone. Swiezy, mietowy zapach odswieza. Bardzo lubie ten scrub i polecam serdecznie.


Tarka do stop firmy Scholl- uzywam jej od lat i polecam kazdemu kto ma problemy ze zrogowacialym naskorkiem. Nic tak dobrze sobie z nim nie radzi. Polecilam ja wielu osobom i rowniez sa z niej bardzo zadowole.


Kolejna tarka- tym razem z Sephory. Skusilam sie na nia kilka lat temu podczas wizyty w Polsce. dobrze usuwa martwy naskorek i przez caly czas odkad jej uzywam dziala tak samo.



Zmywacz- niezastapiony Cutex. Nie znalazlam niestety tanszego odpowiednika ktore by dzialam rownie dobrze. Paznokcie u stop przewaznie maluje ciemnymi kolorami a mimo to plytka nie jest odbarwiona czesciowo jest to zasluga tego wlasnie zmywacza ktory swietnie wybiela.


Lakier Opi- jesli chodzi o stopy to szaleje z kolorami i wyzywam sie jak moge:) To jeden z moich ulubionych kolorow, przepiekna czerwien. Wystarczy jedna warstwa i mamy cudne, czerwone paznokcie.



 Jak ja wykonuje swoj pedicur??

Najpierw dokladnie mocze stopy, tym razem do wody dosypalam odrobie proszku Milk Bath z The BOdy Shop ale zwykle dolewam kilka kropel zelu pod prysznic.


Nastepnie robie stopom dokladny peeling, osuszam stopy i biore sie za tarke:) Nic prostszego!

A oto efekty calego zabiegu:

Wy tez sami robicie pedicure czy moze korzystacie z kosmetyczki?

Pozdrawiam serdecznie.
Kasia

4 comments:

  1. śliczny kolorek!!!!!!!!!!


    dagakusnierz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki! Tez go bardzo lubie, jeden z moich ulubionych.

      Delete
  2. Bardzo prosty i bardzo skuteczny sposób zaoszczędzenia kasy u kosmetyczki :) też go wykonuje

    ReplyDelete