Saturday, 26 May 2012

Diamonds are a girl's best friend...

Hi guys, how your week been? My wasn't too bad except a lot of work but that's normal.
I got invited to deb/prom however you want to call it couple of weeks ago and since then I have been desperately trying to find something to wear... It is not easy because, as you guys know  I live in very small country town. Anyway, I got an idea in my head to wear LBD which I had in my wardrobe for months now. It's elegant, classy and perfect for an occasion. But without the right accessories can be too boring... I had an idea in my head that silver(ish) accessories would go perfect with it.

While browsing on Nordstrom I found perfect heels! Just the right style, colour, heel, and most of all- my size!! :D I didn't think too long and shortly they arrived. (I have no idea how come nordstrom is able to ship and deliver goods from states to AU in 3 days(!!!! )every time I order but I love them for that).

I found nice clutch bag to go with them in one of the local boutiques. It is not too matchy-matchy as I didn't want that. I adore the bag as much as I do the shoes and hopefully tonight or tomorow you will be able to see the whole outfit on my YT channel.

Czesc kochani, jak Wam minal tydzien? Moj byl calkiem niezly poza ogromem pracy ale to praktycznie normalne. Pare tygodni temu zostalam zaproszona na bal maturalny i od tego czasu zastanawialam sie co by tu ubrac... Jak wiecie mieszkam w malym miasteczku i z tego powodu ciezko jest znalezc tutaj cokolwiek.  Po namysle zdecydowalam sie zalozyc mala czarna ktora wisiala w szafie pare miesiecy. Moim zdaniem nadaje sie swietnie na ta okazje- jest elegancka, klasyczna ale bez odpowiednich dodatkow moze stac sie nudna... Postanowilam ze srebrne akcesoria beda nsie swietnie nadawac.

Przegladajac Nordstrom.com trafilam na idealne buty! Wlasnie takich szukalam- w tym stylu, tego koloru, i oczywiscie w moim rozmiarze!!! Nie zastanawiajac sie zbyt dlugo zamowilam i juz po 3 dniach! byly moje:)

Kopertowke znalazlam w jednym z lokalnych butikow. Nie pasuje idealnie ale wlasnie czegos takiego szukalam.Mam nadzieje ze dzis lub jutro uda mi sie wrzucic outfit na YT i bedziecie mieli okazje zobaczyc calosc.

Have a look at the pictures:
Zobaczcie zdjecia:







Do yuo like it? I love it! Hope u will have a good weekend!

I co kochani, podoba sie wam?Mi owszem! Milego weekendu.
buzki
Kasia

3 comments:

  1. Mi się baaardzo podoba, zwłaszcza butki :]

    ReplyDelete
  2. Tak! Jestem bardzo zadowolona ze udalo mi sie je znalezc i z pewnoscia posluza mi jeszcze nie raz:)

    ReplyDelete