Wednesday, 11 April 2012

Wymianka z Aguslawa:)

Witam Was kochani, wiem, jestem okrooopnie spozniona. Aga o naszej wymniance pisala wieeeki temu a ja dopiero teraz mialam czas (i dostep do komputera i internetu) zeby napisac o tym z mojej strony.
Wiec chodzi tutaj oczywiscie o wymianke z nieesia25 czyli Aga. Napisalam do Agi wiadomosc z propozycja o wymiance,jako ze bardzo chcialam sprobowac kilku rzeczu z UK ale nie mialam do nich dostepu, i mialam na oku kilka produktow ktore myslalam ze Agnieszce przypadna do gustu. Napisalam i myslalam ze na odpowiedz bede czkac wieki (no w koncu osoba ktora ma TYLU subskrybentow pewnie dostaje milion wiadomosci na dzien:)), ale bylam przyjemnie zaskoczona ze Aga odpisala mi juz nastepnego dnia PRZEPRASZAJAC ZE TAK POZNO ODPISUJE (SERIOUSLY!!??:DD) :). I tutaj przekonalam sie kolejny raz jak swietna i pelna klasy dziewczyna jest nasza Aguslawa:)

Wiec produkty o ktore poprosilam Age to: 2 roze: Collection 2000 i Maybelline Dream Blush, Collection 2000 Concealer i paletke Sleek Oh So Special.

Wszystko przyszlo bardzo szybko, dodatkowo w prezencie od Agi dostalam jeszcze  2 pedzle, 3 cienie do powiek  i kapsulki Rival the loop. SZOK!!!
Zobaczcie sami:







Lucky me,prawda?

Jesli chcecie zobaczyc co ja wyslalam Agnieszce mozecie o tym przeczytac na jej blogu: http://agisboutique.blogspot.co.uk/2012/03/szoker-czyli-paczka-z-kraju-kangura.html

Pozdrawiam serdecznie i donastepnego
Teraz mykam do pracy
Buzki
Kasia
xxx

2 comments:

  1. b fajna byla ta Wasza wymianka:)
    PS szkoda, ze ja nie mam kolezanki z Australii ktora potrzebuje wymianki z UK eheheh:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. hehe zawsze jakas moze sie napatoczyc :DD hehe

    ReplyDelete