Thursday, 12 April 2012

Wymiana pustych opakowan na szminke :)

Heeej kochane, jak sie macie??
Ja ciesze sie ze dzisiaj juz czwartek i do weekendu naprawde zostalo nieduzo czasu. A weekend zapowiada sie calkiem interesujaco (za wyjatkiem obowiazkowego odswiezajecgo kursu pierwszej pomocy od 7 rano w sobote... (WHY??:()

Ale dzisiaj nie o moim  weekendzie ale o nowej szmince. Jak pewnie wiecie Mac prowadzi polityke naklaniajaca do zuzywania kosmetykow i za 6 pustych opakowan po produktach tej firmy zaniesioych do kazdego ze sklepow Mac mozemy wybrac sobie szminke za darmo. Idea bardzo swietna, a jakze:)) Lubimy takie akcje i wiecej firm powinno wprowadzic cos takiego, zgadzacie sie?? :D

Mi zawsze zajmuje dosc duzo czasu zuzycie tych szesciu produktow i swoje opakowania zbieralam chyba z rok. A to puste opakowania:
Mozecie sie dopatrzyc: Plynu do czyszczenia pedzli, dwoch blyszczykow: Just Superb i Baby Sparks, bronzera Bronze, korektora Pro Longwear oraz cienia w kolorze Shroom. Ze swoich zuzyc jestem bardzo dumna i oczywiscie na ich miejsce zakupilam juz nowe produkty:))
Dlugo zastanawialm sie jaka szminke wybrac (nie czesto zdarza sie ze dostaje cos za darmo hehe), a jak wiecie wybor kolorow w Macu poraza. Najgorzej ze bardzo spodobalo mi sie kilka kolorow i nie wiedzialam ktory wybrac...
W koncu po dlugich namyslach zdecydowalam sie na Chatterbox. Pasuje jak ulal, zarowno nazwa jak i kolor:D Zobaczcie sami:









I jak, podoba sie Wam??

Pozdrawiam serdecznie.
Milego dnia!
Kasia
xxx

10 comments:

  1. śliczny radosny kolorek :)

    ReplyDelete
  2. przegenialny ten kolor ;) a tak na marginesie, co to za lakier na paznokciach ?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana to moj najnowszy Inglocik :)) Post juz wkrotce ;)

      Delete
  3. ja chyba teraz sie zdecyduje na ta pomadke:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest naprawde sliczna, ja teraz poluje na Please Me ale wszedzie wyprzedana...

      Delete