Saturday, 3 March 2012

Zapach

Witam
Jak wiecie (lub nie) jestem totalna maniaczka zapachowa. I nie chodzi mi tutaj bynajmniej tylko o perfumy. Zapach jest dla mnie wszystkim: wspomnieniem, zagdka, po zapachu mozna poznac niemalze z jakim czlowiekiem mamy doczynienia- przeciez perfumy dobieramy do naszych preferencji zapachowych. Sama musze byc otulona zapachem codziennie inaczej czuje sie naga.

Pare miesiecy temu podczas zakupow w Myer dostalam kilka probek perfum. Zwykle komus takie probki oddaje bo zupelnie nie pasuje mi zapach ale tym razem pan (!) ktory mnie obslugiwal musial zasugerowac sie perfumami ktore kupowalam i wybral mi probki w podobnej gamie zapachowej. Wsrod nich byla probka perfum Juicy Couture Juicy Couture. Od chwili kiedy pierwszy raz je powachalam jestem zupelnie opetana tym zapachem.

Zapach jest naprawde bajkowy. okreslany przez producenta jako swiezy, kwiatowo - owocowy. W nucie serca kroluja: dzika roza, lilia, tuberoza. W nucie glowy sa arbuz, mandarynka i passion fruit. Zas w nucie glebi: creme brulee, paczula oraz precious woods.
Nigdy jeszcze nie spotkalam sie z tak orginalnym zapachem ktory zawieralby w sobie wszystko co lubie i nie byl jednoczesnie zbyt przytlaczajacy.

Sam flakonik rowniez jest bardzo elegancki, troche w stylu vintage, ciezki, szklany.

Tak wiec po wielu miesiacach rozwazan czy potrzebuje ten kolejny zapach czy nie dzisiaj zdecydowalam sie go kupic ze strony: http://www.galaxyperfume.com.au/perfume/17425/Juicy-Couture-Juicy-Couture . Sama strona jest tez bardzo ciekawa gdyz oferuje swoim klientom system lojanosciowy w ktorym przy kazdych zakupach 10% z pieniedzy ktore wydalismy idzie na nasze konto w sklepie i mozemy sobie to odliczyc przy nastepnych zakupach. Dodatkowo jezeli jestescie nowymi klientami dostajecie sporo punktow rejestracyjnych. I tak wydajac 75$ za 100ml dostalam prawie 20$ do wydania podczas nastepnych zakupow. Good deal! :) Teraz pozostaje mi tylko czekac na paczuszke. Miejmy nadzieje ze niedlugo!!

A jakie zapachy Wy lubicie?

Pozdrawiam
Kasia


4 comments:

  1. Moim ukochanym jest Elle YSL. Teraz używam natomiast Givenchy Ange ou demon le secret. W ogóle mam bzika na punkcie perfum... ech...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh nie tylko ty :) ange au demon kusi mnie od dawna...

      Delete
  2. Angel Therrie Mugler, CK in2u her, armanii idole i jeszcze mogła bym troszkę wymienić, bo również mam manię na punkcie zapachów, o części pisałam już u siebie

    ReplyDelete