Saturday, 10 March 2012

Wymianka

Witam kochani, mam nadzieje ze dobrze spedzacie weekend. Ja oczywiscie nadrabiam zaleglosci You-tubowe oraz bloggerowe:D
 W filmiku o moich kosmetykach ktory mogliscie ostatniom ogladac na mooim kanale (jesli nie to zapraszam- http://www.youtube.com/watch?v=HZHXQ5ZHp1Y) palnelam bez zastanowienia ze chetnien wymienie sie za kilka produktow. Nie mialo to zupelnie ladu i skladu, wy nie mogliscie dokladnie zobaczyc tych kosmetykow, zobaczyc jakie sa ich zuzycia i tez nie mieliscie pojecia co mi zaoferowac w zamian. Postanowilam wiec ze zrobie na ten temat post z dokladnymi informacjami na temat kazdego produktu i zdjeciami oraz pod spodem napiszen swoja wish list (czyli po prostu wymienie kosmetyki ktore ja chcialabym przetestowac).

Zeby nie bylo niedomowien zasady przeze mnie wyznaczone sa nastepujace:

1. Wymienie sie TYLKO z osobami pelnoletnimi ( nie wiaze to ze soba zbednych komplikacji jakie towarzysza wymiankom z osobami niepelnoletnimi).

2. Nie przyjmuje zwrotow, dlatego bardzo prosze obejrzyjcie dokladnie zdjecia i przeczytajcie opis ( zuzycie, ewentualne defekty itp) PRZED zlozeniem mi jakichkolwiek ofert.

3. Produkty rezerwuje najdluzej na tydzien, jesli w tym czasie nie dojdziemy do porozumienia to zostana one ponownie wystawione na wymiane.

4. Od razu mowie ze nie odpowiadam za zaginiecie paczek oraz oplaty celne (do tej pory NIGDY nie mialam z tym problemow ale po prostu chce was uprzedzic).

WSZYSTKIE PRODUKTY WYSTAWIONE PRZEZ MNIE NA WYMIANE SA W 100% ORGINALNE I KUPIONE W SKLEPACH FIRMOWYCH ZA MOJE WLASNE PIENIADZE.

JESLI MACIE JAKIEKOLWIEK PYTANIA NA TEMAT DANEGO PRODUKTU LUB CHCECIE MI ZLOZYC PROPOZYCJE WYMIANY PROSZE PISZCIE DO MNIE NA: mrsbutterfly25@gmail.com  W TEMACIE WPISUJAC WYMIANKA.

PROSZE WEZCIE POD UWAGE ZE MIESZKAM ZAGRANICA I WYSYLKA JEST DUZO DROZSZA NIZ NA TERENIE KRAJU.

Ok, jak juz mamy to wszystko za nami to teraz to co tygryski lubia najbardziej czyli zdjecia i opisy produktow ktore moge Wam zaoferowac ja:

1. Chanel Le Blanc De Chanel- Sheer Illuminating Base czyli rozswietjaca baza pod makijaz. Rowniez strasznie napalilam sie na ten produkt ktory zupelnie nie nadaje sie do mojego typu skory. Polecam osobom z cera sucha. Pojemnosc to30ml.  Zuzycie to okolo 10%. Orginalna cena - okolo 60$.


2. Bobbi Brown Illuminating Bronzing Powder w kolorze 7- Bahama. Bronzer jest bardzo napigmentowany wiec wystarczy odrobina aby wykonturowac twarz. Pojemnosc wynisi 9gram. Zuzycie to okolo 5%. Orginalna cena to okolo 60$.


3. Topshop Cream Blush w kolorze Neon Rose- kolor bardzo intensywny, ja preferuje siebie w bardziej stonowanych kolorach. Pojemnosc wynosi 4g zuzycie jest niewielkie, okolo 10%. Orginalna cena to 6funtow.



4. Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner w kolorze Black Ink. Mam dwa tego typu eyelinery a tak naprawde uzywan tylko tego drugiego wiec nie ma sensu zeby ten sie zmarnowal. Pojemnosc to 3gramy. Orginalna cena eyelinera to okolo 25$. Zuzycie wynosi okolo 15%.



5. MAC Amplified Lipstick w kolorze Saint Germain- jest to bardzo napigmentowany roz bardzo podobny do koloru Lady Gaga ale nieco bardziej jaskrawy. Byl czas kiedy mialam "faze" na ta szminke ale teraz mi przeszla i nie ma sensu zeby szminka mi sie marnowala nieuzywana. Orginalna cena to 36$ australijskich (tak, niestety takie sa tutaj ceny :(). Zuzycie to oklo 20%.



6. NYX Lipgloss w kolorze Tanned. Pojemnosc to 11ml. Jest to dosc ciemny kolor nude ktory mi nie pasuje. Zuzycie jest minimalne,produkt byl tylko swatchowany pare razy.





7. Pedzel do konturowania z Inglota. Jest zdecydowanie za maly do moich polikow:). Wykonany z wlosia syntetycznego. Kupilam go pod wplywem chwili i wlasciwie lezy nieuzywany. Model to 3P. Zupelnie nie pamietam ile kosztowal.


Ok, to wszystko co mam wam do zaoderowania. Produkty ktore beda zarezerwowane zaznacze na czerwono.

 A teraz moja Wish List.

1. Ziaja kakaowe  maslo do ciala.
2. Inglot cienie w kolorach: 111 AMC shine, 402 Pearl, 395 Pearl, 328 Matte, 337
3. Peeling kokosowy do ciala z Bielendy.
3. Maybelline Dream Blush w kolorze Peach Satin.
  
Oprocz tego jestem otwarta na Wasze propozycje.
Pozdrawiam
Buziaki
Kasiaa

5 comments:

  1. Szkoda,że nie wymienia sie Pani z osobami niepełnoletnimi ze zgodą rodzica, iż interesuje mnie pędzel ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej piękna ja byłabym bardzo chętna na pomadkę z maczka i na ten lip gloss z nyxa oraz ew pędzel z inglota, ale to już na samym końcu.. sądze, że masełko kakaowe z ziaji mogłabym Ci kupić a tak poza tym to mam to co w wątku na wizażu moj nick to zakochanawmoimbartusiu77 tam mam kosmetyki i ciuszki przejżyj sobie i odpisz proszę:)

      Delete
  2. Interesuję mnie baza pod makijaż chanel, mogę zaproponować np. bazę pod cienie nową artdeco, cień tylko zeswatchowany z marizy, oraz ozdoby do paznokci i nie tylko które są u mnie na blogu w zakładce wymianka.

    ReplyDelete
  3. Kurcze, szkoda, że dopiero teraz odkryłam Twojego bloga. Wymieniłabym się praktycznie na wszystko, bo mam dostęp do tych produktów, które wymieniłaś w swojej liście życzeń. Ależ ze mnie gapa...

    ReplyDelete