Tuesday, 13 March 2012

Uwieeeeelbiam:)

Hej kochani, jak Wam mija dzien? Moj byl nawet nienajgorszy, busy as usual ale taka praca:)
Dzisiaj wreeeszcie po dlugich oczekiwaniach przyszla do mnie paczka z kissandmakeup.com a w niej cacko co do ktorego kupna nie bylam do konca przekonana ale teraz wiem ze warto bylo!! O czym mowa? A o rozu do polikow od pani Laury Mercier.

W pelnym opakowaniu.

Od pewnego czasu szukalam rozu w kolorze brzoskwiniow-rozowym. Nie koralowym, nie brzoskwiniowym i nie rozowym ale czyms pomiedzy. czy to ma sens? Anyway, szukalam szukalam az wreszcie na stronie sklepu kissandmakeup podczas skladania zamowienia na inne rzeczy natknelam sie na ten roz. Nie mialam okazji zobaczyc go na zywo (bo niby gdzie? na pustyni nie ma mayerow i innych bajerow:)), ale nadrobilam wygooglowanymi zdjeciami i podjelam decyzje ze musze go miec!!
Tak wiec dzisiaj dostalam go w swoje rece i musze powiedziec ze trafilam w dziesiatke! Kolor jest nietuzinkowy,ciezki do opisania- cos pomiedzy kolorem lososiowym a koralowym z domieszka rozu- wlasnie taki o jaki mi chodzilo.

Dokladna nazwa rozu to Laura Mercier Second Skin Cheek Colour i moj jest w kolorze Rose Petal. Produkt zamkniety jest w bardzo malym, eleganckim opakowaniu. Pigmentacja jest baardzo dobra  a trwaloscia (narazie na rece) jestem zszokowana! PO zrobieniu swatcha za chiny ludowe nie moglam tego zmazac, a tarlam naprawde mocno. Mam nadzieje ze na twarzy bedzie rownie trwaly. Zobaczymy jutro!
Cena to 24$.

Kilka zdjec:




Prawda ze piekny kolor?:)


A tutaj swatch na dloni.

Mam nadzieje ze Roz zachwycil was tak samo jak mnie:)

A jaki jest Wasz ulubieniec jesli chodzi o roze?
Do nastepnego
Buziaki
Kasia xx

4 comments:

  1. jestem smutna.
    idź sobie!
    teraz będe musiała kupe kasy nazbierać na te cuudo!
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. RÓŻ CUDNY,JA MARZĘ O PODKŁADZIE Silk Crème Foundation.TYLKO NIE MOGĘ USTALIĆ ,KTÓRY Z TYCH ODCIENI JEST W ŻÓŁTEJ TONACJI.CZY MASZ JAKIEŚ ZDANIE NA TEMAT TYCH PODKŁADÓW?

      Delete
  2. nie mam zadnego z jej podkladow wiec nie mam na ich temat wyrobionej opinii. Kusi mnie krem tonujacy i podklad ale narazie musze zuzyc to co mam.:)

    ReplyDelete