Thursday, 1 March 2012

Recenzja All About Eyes Clinique

Kochani witam was serdecznie, nie moge uwierzyc ze dopiero co pisalam o poniedzialku a tutaj mamy juz czwartek,jutro piatek a pozniej weeeekend! yeahhh baby :D
Dzisiaj post o kremie pod oczy. Ile ja mialam w swoim zyciu kremow pod oczy ktore mialy zdzialac cuda to nie pamietam. I te z nizszej i te z wyzszej polki cenowej, wszystkie mialy mi zagwarantowac nieskazitelnie gladka skore pod oczami bez cieni i workow. Ha! gdyby tak bylo to bylabym chyba jedna z najszczesliwszych kobiet na ziemi :). Niestety natura "obdarzyla" mnie wyjatkowymi cieniami pod oczami ktorych juz teraz wiem do konca nigdy sie nie pozbede (uwarunkowania genetyczne i bardzo slabe naczynka krwionosne). Tak wiec teraz od kremow pod oczy wymagam wlasciwie niewiele- maja dobrze nawilzac skore pod oczami jednoczesnie nie pozostawiajac na niej tlustej powloki, splycenia drobnych zmarszczek i delikatnego wybielenia moich cieni. Niewiele a jednak jak ciezko jest znalezc specyfik ktory laczy w sobie te wszystkie dzialania.

W tej chwili uzywam  Clinique All About Eyes
 

 Za 15 ml kremu trzeba zaplacic okolo 120 zl ( ja zaplacilam okolo 50$ i dostalam gratis pelnowymiarowa mascare High Impact oraz miniaturke serum pod oczy).
Do wyboru mamy dwie wersje kremu: bogata i lzejsza. Ja wybralam ta lzejsza ktora ma delikatnie zelowa konsystencje. Krem bardzo szybko sie wchlania i idealnie nadaje sie pod makijaz.

 Jak wszystkie produkty Clinoque tak i ten jest bezzapachowy, testowany przez okulistow i hipoalergiczny. Calosc zamknieta jest w malym plastikowym sloiczku ze srebrna nakretka.
Dzialanie: Po zuzyciu okolo polowy opakowania moje zmarszczki pod oczami (ktore nie byly bardzo mocne) delikatnie sie splycily. Widze duza poprawe w nakladaniu korektora ktory latwiej sie rozprowadza i nie zbiera w zmarszczkach. Moje cienie delikatnie zbladly. Generalnie skora pod oczami jest duzo bardziej nawilzona i napieta.
Generalnie jestem bardzo zadowolona  ztego kremu i jak skonczy mi sie to opakowanie to napewno kupie nastepne. Lubie Clinique za ich promocje dlatego nastepnym razem rowniez zaczekam na promocje i byc moze uda mi sie zgarnac jakies gratisy.:)

A wy czego oczekujecie od kremu pod oczami? Lubicie te z nizszej czy z wyzeszj polki? Jakiego kremu w tej chwili uzywacie ktory moglybyscie polecic?

Buziaki
Kasia

2 comments:

  1. tez go mam ale nie jestem zabardzo zadowolona u mnie nie dzialal teraz uzywam olay od chyba tygodnia i juz widac efekty bardzo sie ciesze z tego powodu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na odwrót, nie lubię olay, ale bardzo mi się spodobał clinique all about eyes

      Delete