Sunday, 4 March 2012

Paznokcie

Weekend,weekend i juz prawie po weekendzie. Mam nadzieje ze udalo sie Wam wypoczac i naladowac energie na kolejnych kilka dni. Moj weekend najczesciej polega na spaniu do 9 (co w moim przypadku jest naprawde pozno), ogladaniu filmow (w ten weekend kroluje CSI Miami oraz The Three Musketeers) oraz roznorakich zabiegach pielegnacyjnych. Tak wiec dzisiaj obowiazkowo musialam zrobic manicure i pedicure.
Jak wiecie ja do w swojej pracy musze miec paznokcie bardzo krotkie i praktycznie nie powinnam ich malowac jednak obchodze ta regule malujac je w tygodniu bardzo naturalnie, neutralnie i malo widocznie:) Swietnie sprawdza sie do tego sprawdzone juz trio: Essie Protein Base Coat, Good To go oraz lakier z Inglota w kolorze 82.

Caly rytual "robienia" paznokci zajmuje mi okolo godziny. Oczywiscie najpierw dokladnie je przygotowuje: piluje na krotko (moje paznokcie nie toleruja obcinania strasznie pozniiej cierpia), poleruje polerka, odsuwam skorki, robie peeling dloni. Na tak przygotowane paznokcie najpierw oczywiscie nakldam baze, pozniej jedna lub dwie warstwy lakieru z Inglota i na jeszcze mokry lakier Top Coat Good To Go. Calosc wysycha w okolo 10-15 minut i utzrymuje sie na moich paznokciach okolo 4 dni. 


Po skonczeniu nakladam swoj ukochany krem do skorek z Burt's Bees- Lemon Butter Cuticle Cream ktory pachnie jak swieze cytryny i jest baaardzo wydajny- swoj mam juz rok i zuzycie jest spore ale do wykonczenia calosci jeszcze sporo mi zostalo; oraz krem do rak z Vaseline ktore tez glownie urzekl mnie zapachem ale rowniez tym ze wchlania sie w expresowym tempie.

 I to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieje ze post wydal sie Wam choc troche interesujacy.
Jaki jest wasz sprawdzony sposob na paznokcie?

Buzki
Kasia

9 comments:

  1. Piękne. Jutro biegnę po ten lakier z Inglota!

    ReplyDelete
  2. musze wyprubowac tan kremik na skorki juz od dawna mam na niego ochote.a propo twoich pazurkow to wygladaja super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh dzieki koniecznie wyprobuj:) z rozrzewnieniem wspominam czasy kiedy moglam miec dluzsze paznoikcie i malowac je na jakikolwiek kolor chcialam ... :)

      Delete
  3. jakie ładne paznokietki :)
    mój ulubiony kształt:) i Burt's skórkowy....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dziekuje,dla mnie najwazniejsze ze praktyczne. Pozdrawiam:)

      Delete
  4. Masz przepiękne paznokcie. Schludne, zadbane.. i piękny nudziakowy kolor, który uwielbiam i najczęściej takimi właśnie maluję moje pazurki ;) Super blog, pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo,staram sie:D Ciesze sie ze blog ci sie spodobal. Pozdrawiam

      Delete