Friday, 16 March 2012

Filtry do twarzy

Hej piaaateeeek!! Wreszcie! :) Mam nadzieje ze Wy tez podobnie jak ja cieszycie sie z piatku. Macie jakies plany? Ja jade do cywilizacji- 500km zeby zrobic zakupy :D To sie nazywa poswiecenie (albo zakupoholizm)...

Anyway, nie o tym dzisiaj. Dzisiaj chcialam Wam przedstawic dwa ulubione filtry przeciwsloneczne do twarzy. Jeden z nich- Avene Cleanance uzywam od dlugiego czasu i konczaca sie tubka zmusila mnie do dokonania kolejnego zakupu. Tym razem zdecydowalam dac szanse Neutrogenie. Bedac w sklepie nieraz "przypadkiem" kierowalam sie w jego strone ale za kazdym razem odzywal sie we mnie glos rozsadku (na szczescie), ze przeciez projekt denko trwa i musze najpierw wykonczyc to co mam! Teraz zdecydowalam ze nadszedl odpowiedni czas i kupilam! :)

Zdjecie obu kremow:



Avene to typowy filtr przeciwsloneczny dla skory problematycznej, sklonnej do wypryskow. Nie zatyka porow. I tez zachowuje sie na skorze jak typowy filtr - bardzo delikatnie bieli skore ale nadaje sie pod makijaz. Generalnie bylam z niego bardzo zadowolona ale czasami jego dzialanie nie bylo wystarczajace jak na australijskie palace slonce i zdarzalo mi sie mic zaczerwieniony nos.


Neutrogena natomiast jest hybryda nawilzajacego kremu do twarzy z wysokim filtrem przeciwslonecznym. Mozemy ja kupic w trzech rodzajach zaleznie od naszego typu skory: suchej, normalnej/mieszanej oraz tlustej. Ja mam wersje dopasowana do mojej cery mieszanej. Ten krem rowniez ma filtr 30 natomiast wedlug standardow australijskich (ktore sa bardzo surowe)- i tutaj ciekawostka bowiem w Australii najwyzszy filtr jest 30, wydaje mi sie wiec ze jego dzialanie musi byc duzo lepsze podchodzace pod nasza 50.
Stosowanie tego kremu to sama przyjemnosc- bardzo ladnie skore nawilza (zlikwidowal mi suche skorki powstale dzieki uzywaniu TriAcnealu), bardzo szybko sie wchlania pozwalajac prawie natychmiast wykonac makijaz. Ten krem nie absolutnie nie bieli twarzy, skora wyglada jak po posmarowaniu zwyklym kremem nawilzajacym. Rowniez jest to krem nie zatykajazy porow.




Na zdjeciu rozsmarowany: z lewej Avene Cleanance a po prawej Neutrogena


Mam nadzieje ze to pomoze Wam podczas wybierania filtra na tegoroczna wiosne/lato.
Pozdrawiam serdecznie
Buzki
Kasia
xxx

1 comment:

  1. zaciekawiłąś mnie tym filtrem z neutrogeny, wiele dobrego słyszałam o filtrach z tej firmy...:) chcę na ebay sobie zamówić z spf50 też wersję nawilżającą, bo chciałąbym mieć 2w1 kilka produktów nakładanych na moją tłustą buzię to za dużo a tak o jeden produkt mniej:P

    ReplyDelete