Tuesday, 6 March 2012

Ekspresowy makijaz dzienny

Witam ponownie, mam nadzieje ze Wasz tydzien rozpoczal sie tak dobrze jak moj:)
Ci ktorzy ogladaja moje filmiki na YT wiedza ze preferuje raczej stonowany i neutralny makijaz dzienny ktory nie zabiera zbyt dlugo i nie jest zbyt skomplikowany. Makijaz ktory dzisiaj wam przedstawie spelnia wszystkie powyzsze wymagania:) Do jego wykonania uzylam:


Baze pod cienie Urban Decay w kolorze Eden
Kredki do oczu: Chanel Clair, Mac z kolekcji Surf w kolorze Gilded White oraz Avon Supershock w kolorze czarnym
Cien Inglot w kolorze 467
Tuszu Maybelline One by One Volume Express w kolorze czarnym

Krok 1: Nalozenie bazy

Doskonale wyrownuje ona koloryt skory i dziala troche jak korektor.

Krok 2: Na cala powieke nanosimy cien z Inglota

Krok 3: Malujemy cienka kreske czarna kredka tuz nad linia rzes:

Krok 4 i 5: W wewnetrznym kaciku oraz pod lukiem brwiowym nakladamy rozswietajaca kredke z Maca oraz dokladnie tuszujemy dolne i gorne rzesy:
Krok 6 i ostatni: Na dolna linie wodna nakladamy kredke w cielistym kolorze ( ja uzywam tej z Chanel nr 69):
 Voila!!
A calosc prezentuje sie tak: (nie zwracajcie uwagi na inne "rzeczy" ktore dzieja sie teraz na mojej twarzy. Jedno slowo na wytlumaczenie: TriAcneal)


 Mam nadzieje ze ta propozycja sie Wam spodobala  i dajcie znac czy chcecie wiecej postow o takiej formie.
 Milego dnia!!
Buzki
Kasia

1 comment:

  1. Jak ładnie :) Naturalnosc to podstawa :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    ReplyDelete