Thursday, 8 March 2012

Akcesoria

Musze sie Wam troszke poskarzyc ze mialam dosc meczacy dzien w pracy. Na szczescie po powrocie do domu czekala na mnie mila niespodzianka:) Przyszla do mnie czesc rzeczy ktore zamowilam jakis czas temu. Mam nadzieje ze na reszte tez nie bede musiala dlugo czekac:) Dzisiaj przyszly do mnie akcesoria do wlosow oraz kolczyki.

Wszystko bylo bardzo fajnie i solidne zapakowane.


Ta paczuszke zamowilam z Ebay. Nie pamietam dokladnie nicka sprzedawcy ale jak wpiszecie na www.ebay.com hair accessories lub earrings( w przypadku kolczykow) to powinni Wam wyskoczyc sprzedawcy z Honk kongu lub Chin. Ceny sa smieszne a maja naprawde ciekawe propozycje. Ja zamowilam:



Za obie rzeczy zaplacilam okolo 3 dolarow (!!!!). Przesylka byla darmowa. Jedyny minus to meeega dluga przesylka- ja na swoja czekalam ponad miesiac!

Przyszlo do mnie rowniez zamowienie jakie zlozylam na www.newlook.com. Dzisiaj pokaze Wam tylko sloda spinke a reszte bedziecie mogli zobaczyc w moim haulu na You Tube (kanal mrsbutterfly25). Spinka prezentuje sie tak:

Kosztowala okolo 3 funtow.

Jak widzicie ja ostatnio mam faze na perelki i pastele. A Wam jakie akcesoria przypadly do gustu w ostatnim czasie?

Buzki
Kasia


No comments:

Post a Comment