Sunday, 26 February 2012

Post niedzielny

Witam kochani! Uff wreszcie niedziela i mozna troche odpoczac:) No, a jak odpoczywa sie najlepiej? Robiac zakupy haha!! I tak wlasnie relaksuje sie mrsbutterfly25. Rzeczy zamowione w przeciagu ostatnich kilku tygodni juz do mnie doszly i mam zamiar sie nimi z wami podzielic.
Dluuuugo szukalam torebki idealnej. I to wsrod tych tanszych i tych drozszych. Jakis czas temu zachorowalam na torebke od Michaela Korsa Hamilton, ktora pokazywala miedzy innymi Agnieszka z kanalu Nissiax83. Miala idealny ksztalt,wielkosc i wydawalo sie ze to ta jedyna...
MICHAEL Michael Kors
Byl tylko jeden mankament- a mianowicie torebka nie jest zamykana na suwak co wedlug mnie nieco ja zdyskwalifikowalo. Ja jednak lubie torebko zamykane na suwak z tego wzgledu ze mam pewnosc ze nikt mi nic nie wyciagnie w chwili nieuwagi, nic mi nie wyleci itd. Dodatkowo torebka jest droga a ja nie chcialam tak duzo placic za cos czego nie bylam pewna. No i tak doszlam do wniosku ze musze szukac dalej. I oplacalo sie!! Podczas wizyty na stronie dorothyperkins.com znalazlam swoje nowe baby:D
Brown croc handle shopper bag
Torebka co prawda nie jest skorzana ale calkowicie podbila moje serce i w miniony weekend stala sie moooja:) Dostalam ja w piatek (meeega expresowa przesylka) i juz wiem ze gdyby mieli ja tez w kolorze czarnym to nie wahalabym sie ani chwili hehe. Torba jest klasyczna,dobrze zrobiona ze zlotymi detalami i jest zamykana na suwak!!! yupii

Ok, oszczedze wam juz wywodow na temat torebki. Oprocz niej zopatrzylam sie tez w mascare One by One Volume Express Maybelline. Wiem ze opinie na jej temat sa podzielone ale ja mialam ja juz kiedys i bardzo podobalo mi sie jej dzialanie. Jest to jedna z 2 tanszych maskar z ktorych bylam zadowolona (ta druga to Masterpiece Max Max Factor).

Niedziela mija mi dosc leniwie, na ogladaniu youtube,probowaniu makijazy, i piciu pyyysznego Lemon Lime &Bitters z Bundaberg (napoj niealkoholowy) :) Nawet moj kochany maz rozpiescil mnie sniadaniem to lozka;)
Mam nadzieje ze wy tez wypoczniecie w ta niedziele i naladujecie energie na kolejny tydzien.
Buziaki
Kasia xxx

1 comment:

  1. torebki NIESAMOWITE ! cuudo!

    Pozdrawiam, ThisNotForME na youtube :D

    ReplyDelete