Monday, 20 February 2012

PACZKI Z ZAKUPAMI

Wreszcie! Doczekac sie nie moglam na paczki z zakupami ktore zrobilam kilka tygodni temu. Niedawno dolaczylam do Ebayowych maniakow i goraczka mnie tez dopadla! Podoba mi sie ze moge tam znalezc rzeczy ktore nie sa dostepne w AU oraz ze wiekszosc rzeczy jest duzo tansza niz tutaj.
W pierwszej paczuszce przyszedl do mnie snood ktory zamowilam ze strony www.asos.com (ktora bardzo lubie i ktora ma darmowa wysylke). Snood jest ogromny i prezentuje sie naprawde fajnie, juz wyobrazam go sobie w polaczeniu ze skorzana ramoneska na ktora od dawna oszczedzam i ktora mam nadzieje juz wkrotce kupic. Uwielbiam kwiatowe wzory a Wy?

W drugiej paczce juz z Ebay przyszly do mnie 2 kosmetyki z firmy Soap&Glory. Piaerwszy to ujedrniajacy balsam(?) do ud i pupy ktory polubilam za sama nazwe: "Sit tight".:) Pierwsze wrazenia sa ok, produkt ma bardzo specyficzny zapach jak lekarstwo/masc. Miejmy nadzieje ze zadzialy i uczyni cuda z moimi udami:)
Drugi produkt to peeling ktorego bardzo potrzebowalam dlatego ze wszystkie inne wykonczylam. Wybralam Scrub Actually i napewno nie zaluje! Jest to peeling cukrowy o cudownym zapachu gumy balonowej. Napewno dam Wam znac jak sie spisuje po pierwszym uzyciu (narazuie probowalam na rece).

A wy lubicie zamawiac na Ebayu?

Buzki
Kasia

No comments:

Post a Comment